PARKERENCHARLEROI-AIRPORT.NL
Vliegtuig Vliegtuig Vliegtuig Vliegtuig

Reserveren

#
Hoe gaat de online reservering in zijn werk?

Online reserveren is heel gemakkelijk. Wanneer u het vliegveld en de datum van uw keuze invult, krijgt u de beschikbbare parkeeraanbieders te zien. Deze kunt u onderling met elkaar vergelijken op basis van uw wensen. Heeft u een aanbieder gevonden die u wilt reserveren? Dan kunt u dat direct op Parkerencharleroi-airport.nl doen. Via de mail ontvangt u een bevestiging nadat u uw gegevens in heeft gevuld en heeft betaald.

#
Wat is de datum die ik bij de reservering in moet vullen?

De datum waarop u aankomt op de parkeerplaats, is ook de datum die u kiest als eerste reserveringsdatum. Veel aanbieders berekenen ook de parkeerkosten voor deze dag, onafhankelijk van de tijd dat u aankomt op de parkeerplaats. Ook al parkeert u pas op 31 juli om 22:00 uur, u betaalt dan dus wel parkeerkosten voor 31 juli.

#
Kan het kloppen dat de prijs verandert als ik een andere aankomst-/vertrektijd invul?

Dat kan kloppen. De prijzen verschillen per parkeeraanbieder. Elke aanbieder bepaalt namelijk zelf hoe de kosten berekend worden. Sommigen vragen parkeerkosten per dag, anderen per dagdeel.

#
Wat is de tijd die ik bij de reservering moet invullen?

De tijd die u moet invullen bij de reservering, is verschillend voor de shuttle service en de valet service. Bij shuttle service geeft u de verwachte aankomsttijd op de parkeerplaats aan. Zo kan de aanbieder indien nodig de vertrektijden van de shuttlebus aanpassen op uw vertrek. We adviseren u om van het moment van aankomst op de parkeerplaats tot de aankomst op de luchthaven een halfuur te rekenen. Zo weet u zeker dat u geen tijd tekort komt. Voor de terugreis geeft u de tijd aan dat u denkt klaar te staan op de luchthaven. Over het algemeen kunt u hiervoor één uur na landing rekenen. Voor valet service werkt het bijna hetzelfde. U vult bij valet service de aankomsttijd op de luchthaven in in plaats van de aankomsttijd op de parkeerplaats. Voor de terugreis geeft u ook de verwachte tijd aan dat u klaarstaat, dus zo'n uur nadat u geland bent. Wel is het aan te raden om even naar de parkeeraanbieder te bellen zodra u geland bent. Dat kan eventuele wachttijden verkorten.

#
Hoe weet ik of mijn reservering goed is gegaan?

Bij het plaatsen van de reserveren is het handig om een gratis account aan te maken. U kunt dan namelijk altijd bij uw gegevens zodra u inlogt. Uw reservering wordt in ons systeem opgeslagen en wij geven deze reservering door aan de parkeeraanbieder. Hier krijgt u altijd een bevestigingsmail van, ook als u geen account aanmaakt. Als u binnen 24 uur geen bevestigingsmail heeft ontvangen, is het handig om de reservering even te controleren. Heeft u een account? Dan kunt u simpelweg inloggen op uw account om te zien of de gegevens kloppen. Heeft u geen account of kunt u niet inloggen? Dan kunt het beste even contact met ons opnemen, bij voorkeur door een mail te sturen met uw gegevens. Bij inlogproblemen op de dag zelf, adviseren wij u direct met de parkeeraanbieder contact op te nemen.

#
Ik weet nog niet hoe laat ik vlieg, maar ik wil wel graag vast reserveren. Is dat mogelijk?

Dat is zeker mogelijk, want het is logisch dat u zo vroeg mogelijk wil reserveren. Zo houdt u de prijzen laag en bent u goed voorbereid op uw reis. De vluchttijden die u opgeeft, zijn voornamelijk bedoeld als indicatie voor de parkeeraanbieder. Het personeel kan dan rekening houden met uw komst. Als u uw vluchttijden nog niet weet, kunt u deze na de reservering doorgeven via de mail, de chat of via een telefoontje.

#
Hoe kom ik erachter of er nog parkeerplaatsen beschikbaar zijn op de door mij gewenste datum?

Wij van Parkerencharleroi-airport.nl zorgen ervoor dat de site altijd up to date is. Voordat u parkeeraanbieders gaat vergelijken, wordt u gevraagd een datum in te vullen. U krijgt vervolgens alleen parkeeraanbieders te zien die nog beschikbare parkeerplaatsen hebben op de door u ingevulde datum. Hoeveel tijd moet er zitten tussen de reservering en de dag van de vlucht? Ons advies is om op zijn laatst één week voor vertrek te reserveren. Zo is de kans groter dat er nog een parkeerplaats is die aan uw wensen voldoet. In drukke periodes zoals de zomervakantie zijn er namelijk heel veel mensen die een parkeerplaats zoeken. Als u te lang wacht met reserveren, loopt u dan ook het risico meer te betalen dan u wilt. Om te zien welke aanbieders nog parkeerplaatsen hebben, hoeft u alleen maar de datum in te vullen waarop u wilt parkeren.

#
Is het ook mogelijk om een reservering te plaatsen voor meerdere auto's?

Dat is zeker mogelijk. U kunt bij het plaatsen van de reservering namelijk aangeven voor hoeveel auto's u wilt reserveren. Heeft u al gereserveerd, maar wilt u toch graag een auto aan de reservering toevoegen? Of komt u juist met een auto minder? Dan raden we u aan een mail te sturen naar contact@parkcare.nl met daarin uw gegevens.

#
Is het mogelijk om een geplaatste reservering te wijzigen of te annuleren?

Als u iets wilt wijzigen in uw gegevens, kan dat door contact met ons op te nemen. U kunt mailen naar contact@parkcare.nl of u kunt ons mailen via het contactformulier. Vermeld in uw mail uw gegevens en hetgeen u zou willen wijzigen. Wilt u onverhoopt uw reservering annuleren? Dat kunt u doen via uw account op Parkerencharleroi.nl. De terugbetalingsregeling staat in de algemene voorwaarden, die u vindt via een link op uw reserveringsformulier.

#
Wat moet ik doen als ik geen reserveringsbevestiging heb ontvangen?

Het kan 24 uur duren voordat u via de mail een bevestiging ontvangt van uw reservering. Deze kan ook in uw ongewenste email terechtkomen. Heeft u na 24 uur geen mail ontvangen? Dan kunt u inloggen op uw account als u dat heeft. Als u geen account heeft of u kunt niet vinden wat u zoekt, dan staan wij klaar om u te helpen. U kunt contact met ons opnemen via de chat, telefoon of mail.

#
Is het mogelijk om met een andere auto te parkeren dan ik bij de reservering aan heb gegeven?

Dat is zeker mogelijk. Weet u langer dan een dag van tevoren dat u met een andere auto gaat parkeren? Stuur dan een mail met uw gegevens en het kenteken van de auto waarmee u wilt parkeren naar contact@parkcare.nl. Als u pas een dag van tevoren op de hoogte bent van de verandering, kunt u het best direct contact opnemen met de aanbieder. Daar zal het kenteken dan voor u worden aangepast.

Betaalmethodes

Logo IDeal Logo MasterCard Logo Visa Logo PayPal Logo Giropay Logo Bancontact

Keurmerken

Logo Webshop Keurmerk Logo Trust Ecommerce Europe